Hold balancen, vind i krolf, styrk din ryg.....

Brug en lille times tid 4 lørdage (måske 5) og bliv bedre til golf, krolf, curling eller skydning. Bliv bedre til at holde balancen på to ben eller i vandet, når du svømmer. Lær at beskytte din ryg mod overbelastning i hverdagen eller ved træning.

Vi har alle forskelige mål, men til alle ovenstående ting - og flere med - er god kropsstamme et meget effektivt trick. Har du haft problemer med ryggen har du sikkert fået anbefalet coretræning - og det er det samme - bare det engelske udtryk. Du vil lære at stabilisere din ryg ved hjælp af dine mavemuskler og vejrtrækning, og du vil lære at bruge kropsstammemusklerne til det, som du træner til daglig. 

Holdet kører 5 lørdage 9. nov., 16. nov. 23. nov. og 7. dec. kl. 9.00-9.45 i gymnastiksalen i Skrave Foreningshus. Tag tøj på, som du har fuld bevægelighed i, ingen sko men evt. strømper/sokker og tag evt. en ekstra trøje med og en flaske vand. Det er ikke et hold, som man kommer til at svede af.

Vi har kørt holdet en del gange efterhånden, og får respons fra fysioterapeuter, at instruktionen er fagligt i orden.


Ingen kommentarer: