Arbejdsgruppen havde tirsdag den 20. febr. inviteret til møde, hvor der blev orienteret om den nye struktur, og man kunne melde sig til en opgave.
Fremmødte: Kenneth, Simone, Majbritt, Ole, Marianne, Bente, Randi, Ulla, Karsten N. Poul Erik, Tommy, Jane, Cecilie B, Michael, Christian J. (Krymmel), Kedde, Mikkel, Martha, Annette, Britta, Karsten P. Peter R. Heidi K.Resultatet af mødet blev, at arbejdsgruppen foreslår følgende til de enkelte poster – alle har givet tilsagn, men flere af opgaverne kræver mere end 1 person, så man kan sagtens nå at melde sig.
Koordinationsudvalget:
Formand: Karsten P.
Økonomiansvarlig: Annette S.
Sekretær: Heidi K.
Medlem: Jane L.
Medlem:
Suppleant: Kenneth J.
Suppleant: Peter R.
Alle ovenstående skal vælges på generalforsamling. De valgte kan have ”hjælpere”, som ikke skal vælges.
Øvrige:
Aktivitetskoordinator: Simone, Britta
Motionskoordinator:
Driftskoordinator: Kenneth J., Finn J., Jørn Lundby
Kommunikation: Camilla L.P., Karsten P., Berit Th.,
Lederpleje: Simone, Heidi K.
Brugerråd i Foreningshuset: Det eksisterende Brugerråd
Vejambassadører: Simone, Elsebeth G.
Velkomstpakke: Ellinor, Marianne K.
Foreninger uden for SFA:
Byfest/Sognefest: Helen, Christian J., Jane, Britta, Mikkel,
Landsbypedeller: Finn J., Christian J., Karsten P.
Fitness styregruppe: Fitness ved endnu ikke om de vil være en del af SFA
Fællesmøde: En gang om året – møde mellem koordinationsudvalg og de som står for aktiviteter
Borgermøde: Hvor aktiviteterne kan fortælle om deres områder
Sponsorudvalg: Camilla H.
Hjertestarter: Finn J.
Forsikringer: Karsten P.
Skrave Avis: Avisudvalget
Indkøbsaftaler:
Lokalrådsgruppe: Berit T.
FØL – ikke en egentlig opgave, men for den, der evt. gerne vil i ”lære”
Vi mangler stadig tilbagemelding fra andre adspurgte til forskellige poster.
På arbejdsgruppens vegne
Karsten Petersen
Ingen kommentarer:
Send en kommentar